Цифрова стратегія маркетингу впливу на підприємстві «IKEA»
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджено цифрову стратегії маркетингу впливу підприємства, визначено характер впливу на ефективність господарської діяльності, розвиток бренду та посилення лояльності споживачів, розкрито можливості використання для покращення конкуренто-спроможності
Опис
Ключові слова
цифрова стратегія маркетингу впливу, підприємство, конкуренто¬спроможність digital influence marketing strategy, enterprise, competitiveness
Бібліографічний опис
Здаєвський, Є. (2023). Цифрова стратегія маркетингу впливу на підприємстві «IKEA». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 299–304). Державний торговельно-економічний університет