Управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем

Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто теоретичні аспекти організації управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем. Визначено сутність, роль та фактори управління комуні¬каціями персоналу з кінцевим споживачем як складової системи управління маркетинговою діяльністю. Визначено стратегії управління комунікаціями персоналу з кінцевим спожи¬вачем та її переваги. Висвітлено технологічні аспекти управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем та розроблено практичні поради

Опис

Ключові слова

комунікація, управління комунікаціями, персонал, кінцевий споживач, організація, взаємодія, залучення клієнтів communication, communication management, personnel, end user, organization, interaction, customer engagement

Бібліографічний опис

Бондаренко, В. (2023). Управління комунікаціями персоналу з кінцевим споживачем. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Технології трейд-маркетингу у формуванні бренду: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 234–239). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid