Розробка маркетингової стратегії торговельного підприємства
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2023
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття присвячена розгляду розробки маркетингової стратегії для торговельного підприємства. У статті розглядаються актуальність маркетингового менеджменту в управлінні торговельним підприємством, проводиться огляд наукових джерел та визна-чаються провідні науковці, що займаються дослідженнями в галузі маркетингового управління. Крім того, розглядаються сутність маркетингової стратегії підприємства, типи маркетингових стратегій розвитку, етапи планування маркетингової стратегії та особливості маркетингу торговельних підприємств. У висновках статті наводяться актуальні стратегії маркетингу для торговельних підприємств та визначаються необхідні маркетингові інструменти
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, торговельне підприємство, маркетинговий менеджмент, типи стратегій, планування стратегії marketing strategy, trade enterprise, marketing management, types of strategies, planning strategies
Бібліографічний опис
Хабєєв, Р. (2023). Розробка маркетингової стратегії торговельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 214–219). Державний торговельно-економічний університет