Роль інтернет-маркетингу в сучасній маркетинговій стратегії

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні переваги та стратегії інтернет-маркетингу, роз¬роблено порівняльну таблицю інструменті інтернет-маркетингу та проаналізовано основні тенденції, що мають вплив на зміну характеру інтернет-маркетингу

Опис

Ключові слова

інтернет-маркетинг, переваги, SEO, PPC, реклама в соціальних мережах, електронна розсилка, тенденції, аналітика, реклама, вплив internet marketing, benefits, social media advertising, email marketing, trends, analytics, advertising, influence

Бібліографічний опис

Пятуніна, М. (2023). Роль інтернет-маркетингу в сучасній маркетинговій стратегії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 198–202). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid