Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджуються тенденції розвитку концепції соціально-етичного маркетингу. Розглянуто особливості впровадження соціально-етичного маркетингу в діяльність підприємства, систематизовано умови його застосування, визначено місце соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством.

Опис

Ключові слова

соціально-етичний маркетинг, лояльність, клієнт, цінності, маркетинг відносин, екологічна свідомість, social and ethical marketing, loyalty, customer, values, relationship marketing, environmental awareness.

Бібліографічний опис

Карпова, В. (2023). Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 66–73). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages