Маркетингові інструменти аналізу діяльності громадської організації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано принципи та основні напрями діяльності громадської організації, діяльність якої орієнтована на розвиток та підтримку спорту, здорового способу життя. Визначено сильні та слабкі сторони, можливості та загрози діяльності громадської організації

Опис

Ключові слова

маркетинг, аналіз, бренд, публічна організація marketing, аnalyz, brend, public organization

Бібліографічний опис

Менжега, Д. (2023). Маркетингові інструменти аналізу діяльності громадської організації. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 114–120). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid