Цілі, принципи та етапи розробки рекламної кампанії

Ескіз недоступний

Дата

2023

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті обґрунтовано цілі, принципи та етапи розробки рекламної кампанії, яка є важливим інструментом просування товарів, послуг та ідей на сучасному ринку. З огляду на глобалізацію, зростаючу конкуренцію та швидкий розвиток інформаційних технологій, рекламні кампанії обґрунтовано важливість планування, що вимагає глибокого аналізу та ретельної підготовки.

Опис

Ключові слова

рекламна кампанія, цілі, принципи, етапи розробки, стратегія, маркетинг, комунікація, просування товарів, аналіз ринку, цільова аудиторія, креативний концепт, бюджет, медіапланування, оцінка ефективності, advertising campaign, objectives, principles, stages of development, strategy, marketing, communication, promotion of goods, market analysis, target audience, creative concept, budget, media planning, effectiveness evaluation.

Бібліографічний опис

Романенко, Д. (2023). Цілі, принципи та етапи розробки рекламної кампанії. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 89–96). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages

Зібрання