Креативна стратегія рекламування закладів вищої освіти у соціальних мережах

Ескіз недоступний

Дата

2023

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано особливості стратегії рекламування закладів вищої освіти в соціальних мережах: концепції, цілі, цільову аудиторію, показники ефективності та роль креативів. Обґрунтовано доцільність використання соціальних мереж, як інструменту просування закладів вищої освіти.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Купко, А. (2023). Креативна стратегія рекламування закладів вищої освіти у соціальних мережах. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 70–76). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages

Зібрання