МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 2)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 37 з 37
  • Документ
    Вплив війни на маркетингове середовище підприємства: шляхи подолання
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Янчицька, М.
    У статті досліджено діяльність бізнесу під час війни та її вплив на маркетингове середовище підприємства. Запропоновані шляхи подолання негативного впливу бойових дій на діяльність підприємства.
  • Документ
    Маркетинг як фактор конкурентоспроможності підприємств
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Яковенко, А.
    Стаття присвячена дослідженню сутності і ключовим засадам маркетингу як фактору конкурентоспроможності. В основі дослідження покладено узагальнення сутності і змісту поняття «конкурентоспроможність», висвітлено основні стратегії отримання конкурентних переваг, в роботі досліджено маркетингові інструменти підвищення конкурентоспроможності.
  • Документ
    Маркетинговий план: структура та впровадження
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шумакова, О.
    У статті детально розглянуто визначення маркетингового плану, також детально розглянуті та розписані етапи розробки плану, його зміст за розділами з теоретичними поясненнями та впровадження маркетингового плану в організацію. Також у статті узагальнені наукові підходи та практичні правила щодо маркетингового плану.
  • Документ
    Стратегічне маркетингове планування на підприємствах
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шум, О.
    Стаття присвячена дослідженню сутності і основ стратегічного маркетингового планування на підприємствах. В основі дослідження покладено узагальнення сутності і змісту поняття «стратегічне планування», досліджено алгоритм, наведено види маркетингових цілей, також досліджено маркетингові стратегії, що використовуються на вітчизняних підприємствах.
  • Документ
    Формування маркетингової стратегії у сфері послуг
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Шевцова, Є.
    В статті відзначено сутність поняття «маркетингова стратегія», охарактеризовано існуючі маркетингові стратегії в сфері послуг, відображено алгоритм по формуванню такої стратегії, а також досліджено складові маркетингового плану для підприємств сфері послуг.
  • Документ
    Управління маркетингом на підприємствах
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чухрай, А.
    Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад реалізації маркетингу на підприємствах і управління ним. В статті сформовано підходи до визначення поняття «маркетинг», представлено принципи результативного маркетингового управління, надано перелік основних функцій. Узагальнено етапи управління маркетингом на підприємстві та сформовано перелік основних інструментів даного процесу.
  • Документ
    Використання інтернет-маркетингу у сфері оптової торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чуняк, К.
    У статті досліджено сутність поняття Інтернет-маркетинг, проаналізовано його основні цілі та інструменти, такі як, оптимізація пошукових систем, Маркетинг в соціальних медіа, Контекстна реклама та інші, а також, які переваги та недоліки має маркетингова діяльність в Інтернеті. В ході дослідження було розглянуто, які підходи та інструменти Інтернет-маркетингу доцільно використати у сфері оптової торгівлі задля збільшення доходів, залучення нових клієнтів, підтримки лояльності споживачів.
  • Документ
    Організація маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Форсюк, Д.
    У статті розглянуто теоретичні основи формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, організацію маркетингу, формування маркетингової діяльності на підприємстві, організаційні структури у маркетинговому відділі та фактори, що впливають на ефективність системи управління маркетингом підприємства.
  • Документ
    Маркетингові рішення роздрібної торгівлі в умовах воєнного стану
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Фесік, О.
    У статті розглянуто основні чинники та складові процесу маркетингових рішень у роздрібній торгівлі в умовах військового стану, розроблено удосконалення маркетингових стратегій і винесені пропозиції щодо покращення ефективності маркетингу під час воєнного положення.
  • Документ
    Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тонченко, А.
    Мета статті полягає у дослідження основних інструментів цифрового маркетингу в діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Для початку нами було досліджено роль та розвиток цифрового маркетингу та визначенні його основні інструменти. Наступним було досліджено розвиток електронної торгівлі як одного із основних напрямків роздрібної торгівлі в умовах цифрових технологій. Визначено, що саме цифрові технологій являються основою маркетингу сучасного підприємства та створюють всі умови для розвитку роздрібної торгівлі не лише для українських, але й світових компаній.
  • Документ
    Формування конкурентних переваг сучасного підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тітова, А.
    У статті розглянуто сутність та види конкурентних переваг підприємства. Важливість бути конкурентоспроможним та мати певні конкурентні переваги. Розглянуто джерела формування, класифікацію переваг, показано загальні переваги для всіх галузей, наведені вимоги для перемоги переваги у боротьбі з конкурентам.
  • Документ
    Маркетинг у соціальних мережах
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сосоєнко, Е.
    У статті розглянуто історію появи соціальних мереж та маркетингу у соціальних медіа, зміни у маркетингу соціальних мереж за останні 10 рокі та використання додатків для ведення бізнесу .
  • Документ
    Напрями удосконалення збутової діяльності підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сорока, М.
    У статті розглядаються основні проблеми збутової діяльності підприємства та можливі напряму вдосконалення ефективності Враховуючи мету дослідження, для успішного функціонування підприємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть справити позитивний вплив на їх функціонування.
  • Документ
    Формування маркетингових стратегій на будівельному ринку житлових та нежитлових будівель
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Солоненко, А.
    У статті розглянуто теоретичні та практичні питання формування маркетингових стратегій. Описані основні поняття маркетингу й маркетингової стратегії розвитку підприємства. Охарактеризовані формування та реалізація стратегій розвитку підприємства на будівельному ринку житлових та нежитлових будівель.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент в діяльності виробничого підприємства ТОВ «Панасистем», м. Київ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Савченко, Д.
    У статті розглянуто теорико-методичні засади маркетингового менеджменту. Визначено сутність маркетингового менеджменту та проаналізовано процес застосування маркетингового менеджменту на підприємстві. Обґрунтовано доцільність використання маркетингового менеджменту у системі управління виробничим підприємством.
  • Документ
    Маркетингове забезпечення процесу управління персоналом підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Петренко, М.
    У статті охарактеризовано теоретичні та практичні аспекти маркетингового забезпечення управління персоналом підприємства. Розкрито сутність та охарактеризовано інструменти маркетингового забезпечення процесу управління персоналом. Визначено особливості використання маркетингового забезпечення управління персоналом у діяльності підприємств.
  • Документ
    Маркетинговий аудит на підприємствах: загальна концепція
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Папка, М.
    В статті висвітлено сутність поняття «маркетинговий аудит», наведено інструменти, що сприяють його проведенню, відображено основні компоненти і складові успішного проведення маркетингового аудиту на підприємстві.
  • Документ
    Маркетингове управління каналами збуту ТОВ«ПАЛ»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Оніщенко, А.
    У статті розглянуто основні чинники та складові процеси маркетингового управлянні каналами збуту підприємства. Проаналізовано стратегію збутової діяльності підприємства в структурі маркетинг менеджменту ТОВ «ПАЛ», надано рекомендації щодо його вдосконалення.
  • Документ
    Конкурентоспроможність як основа маркетингу підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ніколайчук, А.
    Стаття присвячена аналізу факторів підвищення конкурентоспроможність в маркетинговій діяльності підприємства. В статті висвітлені основні складові конкурентоспроможності, досліджено методи та інструменти її підвищення, сформовано пул складових маркетингового плану для підтримки та росту конкурентоспроможності підприємств.
  • Документ
    Сучасні інструменти брендингу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Некоз, Є.
    Стаття присвячена огляду сучасних маркетингових технологій та інструментів брендингу. У статті досліджуються різні підходи до брендингу, такі як бренд-ідентичність, бренд-імідж та бренд-особистість. Також розглядаються різні маркетингові інструменти, які допомагають підтримувати та розвивати бренд, такі як соціальні мережі, контент-маркетинг, відео-маркетинг та інші. Дослідження базується на аналізі відомих компаній та експертів у галузі маркетингу. Стаття допоможе читачам ознайомитися з основними технологіями та інструментами, які використовуються в сучасному маркетингу для підтримки та розвитку брендів.
  • Документ
    Засоби маркетингових комунікацій підприємств
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ланько, О.
    В статті проаналізовано основні засоби маркетингових комунікацій промислових підприємств та виділено особливості комунікацій промислового маркетингу, порівнюючи зі споживчим маркетингом.
  • Документ
    Стратегія як основний елемент управління маркетингом підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кулікович, Д.
    Стратегічне управління маркетингом є важливим аспектом діяльності будь-якого підприємства. Це дозволяє підприємству розробляти та реалізовувати стратегії маркетингу, які допомагають досягати поставлених цілей та задовольняти потреби клієнтів. У цій статті буде розглянуто стратегічне управління маркетингом на прикладі КП УЗН Святошинського району м. Києва.
  • Документ
    Маркетингова діяльність підприємства роздрібної торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коршак, Є.
    Зважаючи на те, що економіка України сьогодні проявляє стійкий ріст у сфері споживчих товарів, саме тут зустрічаються основні інтереси споживачів і виробників. Роздрібний бізнес об’єднує інтереси продавця, який прагне отримувати прибуток, та потреби покупця, який бажає придбати високоякісні товари та послуги для задоволення своїх потреб. У контексті конкуренції в роздрібній торгівлі особливу важливість набувають питання, пов’язані з підвищенням ефективності торговельної діяльності. Фактори, що визначають умови довгострокового виживання та розвитку підприємства на ринку, є основою сучасного маркетингу.
  • Документ
    Маркетинг в соціальних мережах торговельного підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кондратюк, Ю.
    В статті проаналізовано особливості формування та використання маркетингу в соціальних мережах торговельного підприємства пов’язаного зі сферою розваг, а саме продаж настільних ігор. Тут присутнє обґрунтування використання соціальних мереж у сфері продажу задля просування бренду, формування його іміджу та збільшення обсягів продажу товарів.
  • Документ
    Синтетичні інструменти в системі маркетингових комунікацій підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Коломієць, В.
    В статті визначена сутність маркетингових комунікацій підприємства, наведені цілі та завдання формування маркетингових комунікацій, надана характеристика синтетичним інструментам маркетингових комунікацій.
  • Документ
    Маркетингове управління лояльністю споживачів на прикладі бренду «Pandora»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кичкирук, М.
    У статті розглянуто особливості системи лояльності бренду «Pandorа» в Україні та світі, визначені конкретні шляхи поліпшення наявної системи лояльності та її удосконалення з метою приваблення постійних клієнтів. Розроблено план удосконалення стратегії лояльності, внесені пропозиції щодо розвитку програми лояльності.
  • Документ
    Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Карпова, В.
    У статті досліджуються тенденції розвитку концепції соціально-етичного маркетингу. Розглянуто особливості впровадження соціально-етичного маркетингу в діяльність підприємства, систематизовано умови його застосування, визначено місце соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємством.
  • Документ
    Формування маркетингової стратегії підприємством роздрібної торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Дубецька, В.
    У статті досліджено сутність маркетингової стратегії підприємства, наведено основні види маркетингових стратегій підприємства та охарактеризовано процес формування маркетингової стратегії на підприємстві роздрібної торгівлі, розглянуто особливості маркетингової стратегії і магазину «Халі Галі».
  • Документ
    Адаптація маркетингової комунікаційної політики українських підприємств в умовах воєнного стану
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Дашутіна, Є.
    У статті досліджено особливості та проблеми, пов’язані із адаптацією маркетин-гової комунікаційної політики в умовах воєнного стану. Проаналізовано вплив війни на ведення бізнесу, пристосування маркетингової комунікаційної політики до ситуації в країні та її адаптування до нових умов.
  • Документ
    Форми комунікації з клієнтами підприємств оборонного призначення
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Гром, Ю.
    Стаття присвячена актуальній проблемі інноваційного розвитку підприємств оборонного призначення та активізації інструментів маркетингу, зокрема маркетингових комунікацій, зв’язків з громадськістю та реклами.
  • Документ
    Аналіз маркетингової діяльності на підприємстві
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Головань, Ю.
    У статті описується поняття маркетингу, ефективність маркетингу на підприємстві, завдання маркетингу, цілі маркетингу. Розкривається завдання та структура маркетингу. Розглядаються маркетингові стратегії підприємств.
  • Документ
    Формування маркетингової товарної стратегії
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Герасімов, Д.
    У статті здійснюється огляд процесу розробки ефективної стратегії для товару на ринку та наводяться приклади успішної реалізації маркетингових стратегій. Розглядаються ключові етапи формування маркетингової стратегії та описується процес аналізу ринку, включаючи вивчення цільової аудиторії, конкурентів і макроекономічних факторів.
  • Документ
    Управління маркетингом малого бізнесу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Гаєвська, Ю.
    У статті розглянуто теоретичні засади управління маркетингом та їх вплив на маркетинг малого бізнесу. Проаналізовано основні визначення поняття управління маркетингом. Досліджено роль управління маркетингом малого підприємства в сучасному економічному просторі.
  • Документ
    Комунікаційна стратегія маркетингової агенції на зовнішньому ринку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Величко, О.
    У статті досліджена сутність різних елементів системи комунікацій та потенційно інтегруючої ролі маркетингових комунікацій, підходів до їх управління. Узагальнені види та елементи комунікаційних стратегій та сформульовані особливості етапів формування ефективної комунікаційної стратегії та яку роль вона відіграє у розвитку маркетингової агенції на зовнішньому ринку.
  • Документ
    Формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стану
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Берегеля, Б.
    У статті досліджено особливості та проблеми формування комунікаційної стратегії в умовах воєнного стану. Проаналізовано сприйняття рекламного креативу покупцями, вплив війни на ведення бізнесу, зміни рекламно-комунікаційної активності.
  • Документ
    Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ардельян, А.
    Стаття присвячена розгляду реклами як важливого елементу маркетингових комунікацій підприємства. Реклама є необхідною складовою маркетингових комунікацій підприємства, яка допомагає привернути увагу цільової аудиторії до продуктів чи послуг. Вона сприяє підвищенню свідомості про бренд, стимулюванню попиту та збільшенню продажів. Ефективна рекламна стратегія, адаптована до потреб та особливостей ринку, сприяє досягненню успіху підприємства.
  • Документ
    Маркетингові стратегії створення цінності
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) Авраменко, І.
    У статті обґрунтовано зв’язок ціннісних пропозицій та маркетингових стратегій. Розглянуто сутність поняття «маркетингова стратегія створення цінності», систематизовано її основні етапи, види та завдання. На прикладі ТОВ «Міжнародна Агенція Повітряних Сполучень» висвітлено застосування маркетингової стратегії створення цінності.