Modelling of business processes in the inditex company

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

This article analyses data related modelling the business processes of Inditex, one of the world’s largest retail chains in the fashion industry, which includes such brands as Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear and others. In the context of globalization and the growth of international trade, effective data analysis becomes a key tool for optimizing a company’s foreign trade activities.

Опис

Ключові слова

data analysis, Inditex company, modelling, business process дата аналіз, компанія, Inditex, моделювання, бізнес процес

Бібліографічний опис

Shvidchenko, A. (2024). Modelling of business processes in the inditex company. У А. А. Роскладка (Ред.), Інформаційно-аналітичні системи у цифровій економіці: Збірник наукових статей студентів (с. 190–193). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages