Особливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті уточнено зміст поняття «маркетингова стратегія» в аспекті її формування у спортивно-рекреаційних організаціях. Охарактеризовано основні сутнісні ознаки маркетингової стратегії для спортивно-рекреаційної організації. Наведено характеристику особливостей формування маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Загородній, А. (2024). Особливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації. У Т.Т. Ткаченко (Ред.), Міжнародний спортивний менеджмент: виклики та стратегічні орієнтири: Збірник наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр». (с. 5–12). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages