Особливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті уточнено зміст поняття «маркетингова стратегія» в аспекті її формування у спортивно-рекреаційних організаціях. Охарактеризовано основні сутнісні ознаки маркетингової стратегії для спортивно-рекреаційної організації. Наведено характеристику особливостей формування маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Загородній, А. (2024). Особливості маркетингової стратегії спортивно-рекреаційної організації. У Т.Т. Ткаченко (Ред.), Міжнародний спортивний менеджмент: виклики та стратегічні орієнтири: Збірник наукових статей студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр». (с. 5–12). Державний торговельно-економічний університет.