Комунікаційна політика банку та напрями підвищення її ефективності
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Високі темпи розвитку банківської сфери в останні
роки, підвищення концентрації на ринку, гостра конкуренція, призвели до
необхідності активного використання механізмів просування кредитних
організацій з метою створення іміджу, відповідної галузі і в той же час
яскравого і націленого на різні сегменти споживачів. Виникла необхідність
диференціації банківських продуктів і послуг, досягнення пізнаваності образу
банку, а також підвищення довіри до бренду, що для фінансової сфери є
основною запорукою успіху.
При цьому кризові часи пов’язані з виникненням карантину в Україні, не
зменшили актуальність даної проблеми, а навпаки поставили банківський
сектор перед необхідністю виживання, яке може бути забезпечено в першу
чергу за рахунок стійкої лояльності клієнтів до конкретної кредитної
організації, не дивлячись ні на фінансові проблеми, ні на серйозні зміни умов
спілкування.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблеми формування
ефективної комунікаційної політики привертають увагу багатьох вчених.
Великий внесок у формування і розвиток маркетингу внесли зарубіжні
фахівці: Дж. К. Левінсон, П. Хенлі, І. Манн, А. Попов, А. Іванов. Широке коло
питань із дослідження впливу Інтернет комунікацій розглядають такі вчені, як
Вавриш О.С., Ков’ях І.І., Куденко Н.В., Мелехова Л.О., Парамонова Т.О.,
Савчук О.В. Питаннями комунікаційної політики банків займалися у своїх
працях вітчизняни науковці, а саме: Лютий І.О. [9], Солодка О.О.,
Владиславлева Д.Н., Дубовик О.В., Буряк П. [3], Бойко С.М., Вознюк М.А.,
Завадська Д.В., Кобцева Р.Ю., Колодізєва О.М., Павленко І.Г. [11], Трегуб
Д.В., Хмеленко О.В., Кочеткова В.М., Маслова Н.О. [10].
Метою даної роботи є теоретично-практичні дослідження
комунікаційної політики банку та розробка рекомендацій щодо підвищення її
ефективності.
Реалізація поставленої мети обумовила необхідність вирішення таких
завдань:
- визначити теоретичні аспекти комунікаційної політики банку та підходи
до оцінки її ефективності;
- дослідження складових комунікаційної політики АТ «ТАСКОМБАНК»;
- провести оцінку ефективності комунікаційної політики АТ
«ТАСКОМБАНК»;
- визначити розробка стратегічних орієнтирів комунікаційної політики АТ
«ТАСКОМБАНК» на 2021 р.
- запропонувати перспективи розвитку маркетингових комунікацій банків
України в умовах діджиталізації економіки.
Об’єктом дослідження є комунікаційна політика банку.
Предметом дослідження є підходи до формування ефективності
комунікаційної політики банку.
Методи дослідження. У ході дослідження було використано такі методи,
як: аналіз і синтез; статистичний та порівняльний аналіз (при дослідженні
складових комунікаційної політики банків України та світу); метод логічного
узагальнення; систематизації (при уточненні інструментів комунікаційної
політики банку); порівняння; наукової абстракції; системний аналіз (для
формулювання і висвітлення ).
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА