ІНСТРУМЕНТИ IНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Шарко, В. В., & Андрусенко, Н. В. (2024). Інструменти iнтернет-маркетингу підприємства торгівлі. У А. А. Мазаракі (Ред.), Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні. Виклики воєнного часу. Управління інноваційною діяльністю у бізнесі: зміна цінностей, пріоритетів, трендів (с. 86–89). Державний торговельно-економічний університет.

License

Doi

UDC

Orcid

Pages