Монографії

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    ТЕКСТИЛЬНІ ПОСТІЛЬНІ ВИРОБИ З ОБ’ЄМНИМИ НАПОВНЮВАЧАМИ TEXTILE BEDDING PRODUCTS WITH VOLUME FILLERS
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) МИХАЙЛОВА Галина, MYKHAYLOVA Нalyna СЛІЗКОВ Андрій, SLIZKOV Andrii
    У монографії наведено й узагальнено результати комплексних досліджень з розроблення і товарознавчої оцінки асортименту, якості та безпечності нових текстильних постільних виробів з об’ємними наповнювачами. Розроблено наукову класифікацію ковдр, подушок і наматрацників та систематизовано показники їх споживних властивостей. Удосконалено наукові основи формування якості та безпечності, визначено вплив біоцидної обробки на збереження їх безпечності, досліджено гігієнічні та теплозахисні властивості постільних виробів. Визначено соціально-економічну ефективність формування якості та безпечності новостворених текстильних постільних виробів з об’ємними наповнювачами. Видання призначене для наукових працівників, а також спеціалістів у галузі текстильної промисловості, аспірантів, студентів. The monograph presents and summarizes the results of comprehensive research on the development and commodity evaluation of the range, quality and safety of new textile bedding products with volume fillers. A scientific classification of blankets, pillows and mattress toppers has been developed and indicators of their consumption properties have been systematized. The scientific foundations of quality and safety formation were improved, the effect of biocidal treatment on keeping them safe was determined, and the hygienic and heat-protective properties of bedding products were investigated. The socio-economic efficiency of forming the quality and safety of newly created textile bedding products with volume fillers was determined. The publication is intended for researchers, as well as specialists in the textile industry, postgraduate students, and students.
  • Документ
    ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ DIGITAL MARKETING OF EDUCATIONAL SERVICES
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) ЛІСУН Яніна, LISUN Yanina
    У монографії досліджено вплив цифровізації на розвиток освітніх послуг та трансформацію моделей маркетингу у сфері освіти, висвітлено концептуальні положення цифрового маркетингу освітніх послуг. Проаналізовано тенденції функціонування Європейського простору освіти й визначено факторні детермінанти споживчого вибору закладу освіти в умовах цифровізації. Досліджено тактику контент-маркетингу ЗВО та цифрові маркетингові комунікації закладів освіти, що ґрунтуються на інтерактивності, багатоканальності й відкритості. Визначено сучасні медіатренди як середовище функціонування закладів освіти й розроблено цифрові маркетингові стратегії закладів освіти. Для науковців, керівників і фахівців підприємств, викладачів, аспірантів, студентів закладів вищої освіти економічних спеціальностей. The monograph examines the impact of digitalization on the development of educational services and the transformation of marketing models in the field of education, highlights the conceptual provisions of digital marketing of educational services. Trends in the functioning of the European education area have been analysed and the factor determinants of consumer choice of an educational institution have been identified in the context of digitalization. The content marketing tactics of higher education institutions and digital marketing communications of educational institutions, which are based on interactivity, multi-channel and openness have been researched. Modern media trends as the environment for the functioning of educational institutions have been identified and digital marketing strategies for educational institutions have been developed. For scientists, managers and specialists of enterprises, teachers, postgraduates, students of higher education institutions in economic specialties.
  • Документ
    ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ Е-ТОРГІВЛІ INNOVATIVE E-COMMERCE MARKETING
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) ГАМОВА Ірина, GAMOVA Iryna
    У монографії висвітлено концептуальні положення маркетингу в інноваційній екосистемі е-торгівлі, ідентифіковано інструменти просування інноваційного маркетингу е-торгівлі та запропоновано модель маркетингових е-комунікацій. Розглянуто маркетинг-менеджмент в екосистемі е-торгівлі, розроблено модель управління маркетингом у цій екосистемі. Проаналізовано вплив штучного інтелекту на розвиток інноваційного маркетингу в е-торгівлі та розроблено маркетингові стратегії підприємств е-торгівлі. Для науковців, керівників і фахівців підприємств, викладачів, аспірантів, студентів закладів вищої освіти економічних спеціальностей. The monograph highlights the conceptual provisions of marketing in the innovative e-commerce ecosystem, identifies tools for promoting innovative e-commerce marketing, and proposes a model of marketing e-communications. Marketing management in the e-commerce ecosystem is considered, a marketing management model is developed in this ecosystem. The impact of artificial intelligence on the development of innovative marketing in e-commerce is analysed, and marketing strategies for e-commerce enterprises are developed. For scientists, managers and specialists of enterprises, teachers, postgraduates, students of higher education institutions in economic specialties.
  • Документ
    КОРПОРАТИВНІ ФІНАНСИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ CORPORATE FINANCE UNDER GLOBAL CHALLENGES
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) БЛАКИТА Ганна, BLAKYTA Hanna СИТНИК Ганна, SYTNYK Hanna ВИСОЧИН Ірина, VYSOCHYN Iryna БОГМА Олена, BOGMA Olena АНДРЄЄВА Вікторія, ANDRYEYEVA Viktoriya БАГАЦЬКА Катерина, BAGATSKA Kateryna КОНДРАТЮК Оксана, KONDRATIUK Oksana ПУРДЕНКО Олена, PURDENKO Olena СІЛАКОВА Ганна, SILAKOVA Hanna СТОЯНЕНКО Ірина, STOIANENKO Iryna ЖУК Тетяна, TZUK Tetiana Пашкуда Тетяна, PASHKUDA Tetiana СТРАТІЙЧУК Вікторія, STRATIICHUK Viktoriia ОЛЕСЕНКО Інна, OLESENKO Inna АДАМЕНКО Віктор, ADAMENKO Viktor
    Монографія присвячена удосконаленню теоретичних основ і практичних інструментів корпоративних фінансів в умовах посилення системних викликів. Розкрито еволюцію наукової думки у сфері корпоративних фінансів, досліджено провідні наукові концепції й підходи та чинники впливу на корпоративні фінанси. Досліджено стан і результати діяльності корпорацій України. Запропоновано адаптивні інструменти управління корпоративними фінансами. Розкрито сутність та роль фінан¬сової безпеки корпорацій як чинника стратегічного успіху. Призначено для науковців, викладачів, студентів, а також широкого кола фахівців, які вивчають питання адаптації корпоративних фінансів до глобальних викликів. The monograph is devoted to improving the theoretical foundations and practical tools of corporate finance in conditions of increasing systemic challenges. The evolution of scientific thought in the field of corporate finance is revealed, leading scientific concepts and approaches and factors influencing corporate finance are investigated. The state and results of the activities of Ukrainian corporations are researched. Adaptive tools for managing corporate finances are proposed. The essence and role of financial security of corporations as a factor of strategic success are revealed. Designed for scientists, teachers, students, as well as a wide range of specialists who study the issues of corporate finance adaptation to global challenges.
  • Документ
    КАПІТАЛІЗАЦІЯ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ CAPITALIZATION OF MUNICIPAL ENTERPRISES
    (Державний торговельно-економічний університет, 2023) БАГАЦЬКА Катерина, BAGATSKA Kateryna
    У монографії висвітлено теоретико-методологічні засади капіталізації комунальних підприємств у системі місцевих фінансів: її сутність, інституційні основи, механізми формування та фактори впливу. Проаналізовано практику формування капіталу комунальних підприємств обласних центрів України. Обґрунтовано основні процеси та інструменти забезпечення капіталізації кому¬нальних підприємств як неодмінної складової системи життєзабезпечення територіальної громади. Призначено для науковців, викладачів, студентів, а також широкого кола фахівців, які зацікавлені у вирішенні проблем управління місцевими фінансами. The monograph highlights the theoretical and methodological principles of the capitalization of municipal enterprises in the local finance system: its essence, institutional foundations, formation mechanisms and influencing factors. The practice of capital formation of municipal enterprises in regional centers of Ukraine is analyzed. The main processes and tools for ensuring the capitalization of municipal enterprises as an indispensable component of the life support system of the territorial community are substantiated. Designed for scientists, teachers, students, as well as a wide range of specialists interested in solving local financial management problems.
  • Документ
    Концептуально-методологічні трансформації економічної теорії XXI століття
    (КНТЕУ, 2021) Мазаракі А. А., Лагутін В. Д., Герасименко А. Г., Ніколаєць К. М., Уманців Ю. М., Лебедева Л. В., Міняйло О. І.
    У монографії проаналізовано теоретико-методологічні засади трансформації економічної теорії XXI ст. Розглянуто основні концептуальні тренди у розвитку сучасної економічної теорії та основні аспекти розвитку новітніх напрямів економічних досліджень. Узагальнено методологічні засади формування і розвитку економічної науки у новітньому парадигмальному контексті. Проаналізовано напрями вирішення глибинних проблем сучасної економічної теоретичної науки. Монографію призначено для студентів, аспірантів, науковців та практиків.