Ефективність онлайн-платформи у вивченні іноземної мови
Вантажиться...
Дата
2024-12
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Анотація
АНОТАЦІЯ 
Костюк Д.О. Ефективність онлайн-платформи у вивченні іноземної мови 
У сучасному світі розвиток Інтернет-освіти набуває стрімкого розмаху.  Загострення пандемії COVID-19 викликало не лише переміщення навчального  процесу у віртуальне середовище, але й відкрило двері для нових підходів до 
навчання  та  розвитку  освітніх  технологій.  Один  з  ключових  аспектів  цієї  еволюції  -  це платформи для навчання, які стають майданчиком для зустрічі  викладачів  та  учнів  у  віртуальному  просторі. 
Процес  навчання  повинен  включати  нові  прийоми,  які  базуються  на  інтерактивних  вправах,  що використовуються за допомогою онлайн платформ. 
Сучасні  інформаційні  системи  можуть  як  доповнювати  традиційні  методи  освіти,  так  і  ставитися  до  них  як  альтернатива,  причому  вони  є  комплексними та гнучкими, поєднуючи різноманітні підходи до навчання та  використовуючи останні цифрові рішення. Ці інформаційні системи можуть  впроваджувати  цифрову  трансформацію  звичайних  процедур  в  освітньому процесі,  наприклад,  організацію  подання  письмових  робіт  з  подальшою  перевіркою  або  використання  штучного  інтелекту  для  рекомендацій індивідуальних  навчальних  шляхів  враховуючи  інтереси  та  успішність студентів.
Зараз необхідні подальші дослідження, щоб зрозуміти, як саме онлайн-формат,  реалізований  через  спеціальні  платформи,  впливає  на  результати навчання,  проте   вивчення  іноземних  мов  через  онлайн-платформи  є 
актуальним, зручним та ефективним способом, що надає користувачам доступ до  різноманітних  навчальних  ресурсів  та  інтерактивних  інструментів  для успішного освоєння мовного матеріалу.
Ключові  слова:  використання  технологій  у  вивченні  іноземних  мов, онлайн-платформи, інтерактивна комунікація, вища освіта, освітні інновації. 
ABSTRACT
D.  Kostiuk.  The  effectiveness  of  the  online  platform  in  learning  a  foreign languageIn  the  modern  world,  the  development  of  Internet  education  is  gaining momentum.  The  aggravation  of  the  COVID-19  pandemic  caused  not  only  the 
transfer of the educational process to a virtual environment, but also opened the door to new approaches to learning and the development of educational technologies. One of the key aspects of this evolution is learning platforms, which become a platform 
for  teachers  and  students  to  meet  in  virtual  space.  The  learning  process  should include new techniques based on interactive exercises using online platforms.
Modern  information  systems  can  both  complement  traditional  methods  of education  and  treat  them  as  an  alternative,  and  they  are  complex  and  flexible, combining  various  approaches  to  learning  and  using  the  latest  digital  solutions. 
These  information  systems  can  implement  the  digital  transformation  of  ordinary procedures in the educational process, for example, the organization of submission of written works with subsequent verification or the use of artificial intelligence for recommendations of individual educational paths, taking into account the interests and success of students. Further research is now needed to understand exactly how the online format 
implemented  through  special  platforms  affects  learning  outco mes,  but  learning foreign languages  through online platforms is a relevant, convenient and effective 
way that provides users with access to a variety of learning resources and interactive tools for successful learning of language material.
Keywords:  use of technology in foreign language learning, online platforms, interactive communication, higher education, educational innovations.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА