«Модель функціонування модулю CRM-системи електронної торгівлі»
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Відповідно до мети дослідження робота присвячена дослідженню і
розробці моделі функціонування модуля CRM-системи для електронної
торгівлі, що є важливою складовою сучасних бізнес-процесів. Основною
метою роботи є проектування та оптимізація архітектури CRM-модуля з
урахуванням сучасних технологічних тенденцій, що дозволить покращити
управління клієнтськими відносинами.
У роботі розглянуті теоретичні аспекти управління відносинами з
клієнтами (CRM), а також основні принципи функціонування таких систем.
Особлива увага приділена сучасним технологіям, що використовуються при
розробці CRM, таким як хмарні рішення та штучний інтелект. Також
проведено аналіз існуючих моделей управління відносинами з клієнтами.
Були розглянуті моделі IDIC та QCI, які фокусуються на ідентифікації,
диференціації та персоналізації взаємодій з клієнтами.
Змодельовано UML-діаграму класів, що описує структуру системи,
взаємодію між модулями і класамипрограмної платформи. Також
зпроєктовано логічну та фізичну модулі бази даних CRM-системи. У роботі
описані основні сутності бази даних та їх зв’язки, що дозволяють
оптимізувати обробку та зберігання інформації для покращення роботи CRMсистеми. Здійснено детальний опис розробленої програмної платформи
CRM-системи підприємства електронної торгівлі ТОВ «Омега». Розроблена
програмна платформа дозволяє підвищити ефективність бізнес-процесів,
забезпечити гнучкість інтеграції з іншими системами та підвищити рівень
обслуговування клієнтів.
Ключові слова: CRM-система, електронна торгівля, модель класів,
моделювання бази даних, автоматизація бізнес-процесів, програмна
платформа
7
ABSTRACT
In accordance with the purpose of the study, the paper is devoted to the
research and development of a model of functioning of the CRM module of the ecommerce system, which is an important component of modern business processes.
The main purpose of the work is to design and optimise the architecture of the CRM
module, taking into account modern technological trends, which will improve the
management of customer relationships.
The paper discusses the theoretical aspects of customer relationship
management (CRM), as well as the basic principles of functioning of such systems.
Particular attention is paid to modern technologies used in the development of
CRM, such as cloud solutions and artificial intelligence. An analysis of existing
customer relationship management models was also carried out. The IDIC and QCI
models, which focus on the identification, differentiation and personalisation of
customer interactions, were considered.
A UML class diagram describing the system structure and the interaction
between modules and classes of the software platform was modelled. The logical
and physical modules of the CRM system database are also designed. The paper
describes the main entities of the database and their relationships, which allow
optimising the processing and storage of information to improve the CRM system.
A detailed description of the developed software platform of the CRM-system of
the e-commerce enterprise ‘Omega’ LLC is provided. The developed software
platform allows to increase the efficiency of business processes, provide flexibility
of integration with other systems and improve the level of customer service.
Keywords: CRM-system, e-commerce, class model, database modeling,
business process automation, software platform.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА