Управління дистрибуцією агропромислової продукції підприємством оптової торгівлі

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Анотація

У випускній кваліфікаційній роботі досліджено основні аспекти управління дистрибуцією агропромислової продукції на підприємстві оптової торгівлі. В аналітичній частині було оцінено систему управління дистрибуцією та проведено аналіз показників ефективності. Під час дослідження виконано фінансовий аналіз діяльності підприємства та визначено основний асортимент продукції. Також було проведено SWOTаналіз, який допоміг ідентифікувати сильні та слабкі сторони, можливості та загрози для підприємства. У рекомендаційній частині роботи були представлені організаційно-економічні заходи для підвищення ефективності управління дистрибуцією, включаючи впровадження IoT-технологій у логістичні процеси. Ключові слова: підприємство, дистрибуція, агропромислова продукція, ефективність, рекомендації, організація, управління, інновації. In the final qualification work, the main aspects of managing the distribution of agricultural products at a wholesale trading enterprise were investigated. The analytical part evaluated the distribution management system and analyzed performance indicators. During the study, a financial analysis of the company's activities was conducted, and the main product assortment was determined. A SWOT analysis was also performed to identify the strengths, weaknesses, opportunities, and threats for the enterprise. The recommendation section presented organizational and economic measures to improve distribution management efficiency, including the implementation of IoT technologies in logistics processes. Keywords: enterprise, distribution, agricultural products, efficiency, recommendations, organization, management, innovations.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис