ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВОМ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Анотація

Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам формування товарного асортименту ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». У роботі розглянуто теоретичні основи формування товарного асортименту, досліджено існуючу систему управління товарним асортиментом на підприємстві. Запропоновано систему заходи щодо вдосконалення процесу формування асортименту товарів та оцінено ефективність їх впровадження. Ключові слова: формування асортименту товарів, підприємство роздрібної торгівлі, ефективність, оптимізація структури товарного асортименту. The graduation thesis is devoted to the theoretical, methodical and practical principles of forming the product range of "EPICENTR K" LLC. The paper examines the theoretical foundations of product assortment formation, and examines the existing product assortment management system at the enterprise. A system of measures to improve the process of product range formation was proposed and the effectiveness of their implementation was assessed. Key words: product assortment formation, retail enterprise, efficiency, optimization of product assortment structure

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис