МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-12

Автори

Голуб (Кашиної) Наталії Сергіївни

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Голуб (Кашина) Н.С. Маркетингова стратегія суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, передумовам формування маркетингової готелю «Geneva» м. Тернопіль та розробці заходам по її реалізації. Ключові слова: готельний бізнес, маркетинг, маркетингова стратегія, конкурентне середовище Golub (Kashina) N.S. Marketing strategy of the hospitality enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and business administration in the field of hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of a marketing strategy in the hotel business, the prerequisites for the formation of a marketing hotel “Geneva” in Ternopil. Ternopil and the development of measures for its implementation. Keywords: hotel business, marketing, marketing strategy, competitive environment

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages