МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ СУБ’ЄКТА СФЕРИ ГОСТИННОСТІ
Вантажиться...
Дата
2024-12
Автори
Голуб (Кашиної) Наталії Сергіївни
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Голуб (Кашина) Н.С. Маркетингова стратегія суб’єкта сфери гостинності.– Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад формування маркетингової стратегії в готельному бізнесі, передумовам формування маркетингової готелю «Geneva» м. Тернопіль та розробці заходам по її реалізації.
Ключові слова: готельний бізнес, маркетинг, маркетингова стратегія, конкурентне середовище
Golub (Kashina) N.S. Marketing strategy of the hospitality enterprise. - Manuscript.
Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Management and business administration in the field of hospitality” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024
The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of a marketing strategy in the hotel business, the prerequisites for the formation of a marketing hotel “Geneva” in Ternopil. Ternopil and the development of measures for its implementation.
Keywords: hotel business, marketing, marketing strategy, competitive environment
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА