Управління цифровим маркетингом підприємства
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі ефективного управління цифровим маркетингом в умовах розвитку інформаційного суспільства та зростання важливості онлайн-технологій. У статті узагальнено передові підходи до цифрового маркетингу та розглянуто основні тенденції в розвитку цифрового маркетингу.
Опис
The article is devoted to the topical issue of effective digital marketing management in the context of the development of the information society and the growing importance of online technologies. The article summarizes the advanced approaches to digital marketing and considers the main trends in the development of digital marketing.
Ключові слова
цифровий маркетинг, Iнтернет-маркетинг, тенденції в розвитку цифрового маркетингу, маркетингова стратегія, цільова аудиторія, ШІ, digital marketing, Internet marketing, trends in the development of digital marketing, marketing strategy, target audience, AI
Бібліографічний опис
Шай, С. (2024). Управління цифровим маркетингом підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 244–249). Державний торговельно-економічний університет.