Email-маркетинг підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні чинники та складові процесу email-маркетингу, розроблено удосконалення розсилки рекламних повідомлень, внесено пропозиції, щодо ефективності формування та доцільного використання рекламного бюджету.

Опис

The article examines the main factors and components of the email marketing process of the MauDau brand, develops improvements in the distribution of advertising messages, and makes proposals on the efficiency of formation and appropriate use of the advertising budget.

Ключові слова

email-маркетинг, розвиток, рекламна розсилка, рекламний бюджет, email marketing, development, advertising mailing, advertising budget

Бібліографічний опис

Самойленко, Р. (2024). Email-маркетинг підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 221–226). Державний торговельно-економічний університет.