SMM-стратегії підприємства сфери готельно-ресторанних послуг

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто особливості формування та моніторингу SMM-стратегії підприємства сфери готельно-ресторанних послуг. Розглянуто основні етапи формування стратегії, особливості поводження фірми в рамках деяких соціальних мереж. Визначено стратегії маркетингової діяльності підприємств даної галузі, а також визначено важливість омніканального маркетингу в діяльності підприємства.

Опис

The article examines the peculiarities of the formation and monitoring of the SMM strategy of an enterprise in the field of hotel and restaurant services. The main stages of strategy formation, features of the company’s behavior within the framework of some social networks are considered. The strategies of marketing activities of the enterprises of this industry are determined, as well as the importance of omnichannel marketing in the activities of the enterprise is determined.

Ключові слова

маркетинг, SMM, послуги, моніторинг, ресторан, готель, омніканальність, marketing, services, monitoring, restaurant, hotel, omnichannel

Бібліографічний опис

Павлусенко, Д. (2024). SMM-стратегії підприємства сфери готельно-ресторанних послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 203–209). Державний торговельно-економічний університет.