Email-маркетинг у реалізації бізнес-завдань
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В дослідженні відображено сутність поняття «email маркетинг», відображено низку переваг і можливостей для ведення бізнесу за рахунок email-маркетингу. Також досліджено аналітику, а саме тренд (прогноз) розвитку ринку email-маркетингу в світі, млн.долл.США і прогнози малого й середнього бізнесу щодо ROI за рахунок маркетингових каналів. У підсумку було сформовано алгоритм налаштування email-маркетингу на підприємстві і основні метрики для оцінки ефективності.
Опис
The study reflects the essence of the concept of «email marketing», a number of advantages and opportunities for conducting business through email marketing are reflected. Also analyzed are analytics, namely the trend (forecast) of the development of the email marketing market in the world, million USD and forecasts of small and medium-sized businesses regarding ROI due to marketing channels. As a result, an algorithm for setting up email marketing at the enterprise and basic metrics for evaluating efficiency were formed.
Ключові слова
Бібліографічний опис
Лічик, Д. (2024). Email-маркетинг у реалізації бізнес-завдань. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 174–179). Державний торговельно-економічний університет.