SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано особливості формування SMM-стратегії на прикладі закладу ресторанного бізнесу. Обґрунтовано доцільність застосування відповідних інструментів SMM-стратегії, адаптованих до реалій сьогодення та факторів впливу воєнного стану.

Опис

The article analyzes the peculiarities of the formation of the SMM strategy on the example of a restaurant business establishment. The expediency of using appropriate tools of the SMM strategy, adapted to the realities of today and factors influencing the state of war, is substantiated.

Ключові слова

SMM-стратегія, просування SMM- стратегії, SMM strategy, promotion of SMM strategy

Бібліографічний опис

Камал, М. (2024). SMM-стратегія закладу ресторанного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 146–152). Державний торговельно-економічний університет.