Цифрові технології маркетингу в управлінні вартістю підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття присвячена ефективному використанню цифрових маркетингових технологій в умовах розвитку діджиталізованого суспільства та зростання необхідності залучати онлайн-технології на підприємствах. У статті узагальнено можливості та переваги цифрового маркетингу та розглянуто можливі майбутні тенденції в розвитку цифрового маркетингу.

Опис

The article is devoted to the effective use of digital marketing technologies in the context of the development of a digitalized society and the growing need to use online technologies in enterprises. The article summarizes the opportunities and benefits of digital marketing and considers possible future trends in the development of digital marketing.

Ключові слова

цифровий маркетинг, бізнес середовище, тенденції в розвитку цифрового маркетингу, аналітика, ШІ, digital marketing, business environment, trends in the development of digital marketing, analytics, AI

Бібліографічний опис

Задорожній, М. (2024). Цифрові технології маркетингу в управлінні вартістю підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 141–146). Державний торговельно-економічний університет.