Цифрова рекламна кампанія підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У цій статті описано, як проводиться розроблення цифрової рекламної кампанії, наведені основні показники та метрики для вимірювання її успішності. Також, у статті розглядається важливість проведення аналізу ефективності цифрових рекламних кампаній для розвитку бізнесу, також описано основні чинники, які впливають на успішність таких кампаній.

Опис

This article describes how to develop a digital advertising campaign, provides key indicators and metrics for measuring its success. Also, the article considers the importance of analyzing the effectiveness of digital advertising campaigns for business development, and also describes the main factors that affect the success of such campaigns.

Ключові слова

ефективність, рекламна кампанія, показники, аналітика, залучення клієнтів, взаємодії з аудиторією, розвиток бізнесу, effectiveness, advertising campaign, indicators, analytics, customer engagement, audience interaction, business development

Бібліографічний опис

Громов, Є. (2024). Цифрова рекламна кампанія підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 131–134). Державний торговельно-економічний університет.