Інструменти цифрового маркетингу підприємств

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано передумови розвитку цифрового маркетингу в умовах активного запровадження інноваційних технологій. Розглянуто основні інструменти цифрового маркетингу, які дозволяють компанії налагодити ефективні та довгострокові комунікації з цільовою аудиторією. Наведено спеціалізоване програмне забезпечення, яке використовується компаніями для оптимізації маркетингових кампаній в цифровому середовищі.

Опис

The article analyzes the prerequisites for the development of digital marketing in the conditions of the active introduction of innovative technologies. The main digital marketing tools that allow the company to establish effective and long-term communications with the target audience are considered. Specialized software used by companies to optimize marketing campaigns in the digital environment is provided.

Ключові слова

цифровий маркетинг, цільова аудиторія, інструменти, комунікації, контент, digital marketing, target audience, tools, communications, content

Бібліографічний опис

Алімов, Р. (2024). Інструменти цифрового маркетингу підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 86–92). Державний торговельно-економічний університет.