Трейд-маркетинг у маркетинговій діяльності підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто сучасні тренди та інструменти використання трейд-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано тренди застосування трейд-маркетингу у реальних компаніях. На основі цього зроблено висновок, що їх використання допоможе компаніям збільшити продажів, сприятиме утриманню існуючих клієнтів та залученню нових, підвищенню лояльності клієнтів, зміцненню зв’язку з брендом.

Опис

The article examines modern trends and tools for the use of trade marketing in the marketing activities of enterprises. The work gives examples of the application of certain trends in companies. Based on this, it was concluded that the use of these trends will help companies increase sales and net profit, reduce costs, help retain existing customers and attract new ones, increase customer loyalty, and strengthen brand ties.

Ключові слова

трейд-маркетинг, тренди, омніканальність, штучний інтелект, гейміфікація, персоналізація, соціальні мережі, контент, trade marketing, trends, omnichannel, artificial intelligence, gamification, personalization, social networks, content

Бібліографічний опис

Шмиглюк, Є. (2024). Трейд-маркетинг у маркетинговій діяльності підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 64–71). Державний торговельно-економічний університет.