Розробка програм лояльності у сфері ресторанного бізнесу

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджено ключові фактори, які впливають на ефективність таких програм. Виокремлено основні елементи програми лояльності. Визначено цілі програми лояльності. Охарактеризовано основні підходи до підвищення ефективності програм лояльності ресторанів. Систематизовано види програм лояльності, які використовуються в ресторанах. Аргументовано на важливості впровадження програм лояльності в ресторанах як передумови для підвищення рівня їх відвідуваності.

Опис

The article examines the key factors that influence the effectiveness of such programs. The main elements of the loyalty program are highlighted. Loyalty program goals are defined. The main approaches to increasing the efficiency of restaurant loyalty programs are described. Types of loyalty programs used in restaurants have been systematized. The importance of implementing loyalty programs in restaurants as a prerequisite for increasing the level of their attendance is argued.

Ключові слова

програми лояльності, ефективність, акції, знижки, бонуси, комуні¬кація, споживачі, відносини з клієнтами, середній чек, ресторани, loyalty programs, efficiency, promotions, discounts, bonuses, communication, consumers, customer relations, average check, restaurants

Бібліографічний опис

Никонюк, С. (2024). Розробка програм лояльності у сфері ресторанного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 48–53). Державний торговельно-економічний університет.