Мобільні доданки у просуванні продукції на ринку B2B

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджено роль мобільних додатків в просуванні продукції на ринку b2b. Визначено умови, від яких залежить розробка ефективної стратегії просування продукції на ринку b2b. Аргументовано важливість мобільних додатків в просуванні продукції на ринку b2b. Охарактеризовано популярні мобільні додатки і їх значення для b2b. Деталізовано основні варіанти позитивного впливу мобільних додатків на маркетингові стратегії на ринку b2b.

Опис

The article examines the role of mobile applications in the promotion of products on the b2b market. The conditions that depend on the development of an effective product promotion strategy on the b2b market are determined. The importance of mobile applications in the promotion of products on the b2b market is argued. Popular mobile applications and their significance for b2b are characterized. The main variants of the positive impact of mobile applications on marketing strategies in the b2b market are detailed.

Ключові слова

мобільний маркетинг, мобільні додатки, стратегія просування, комунікація, ринок b2b, mobile marketing, mobile applications, promotion strategy, communication, b2b market

Бібліографічний опис

Андрушко, Д. (2024). Мобільні доданки у просуванні продукції на ринку B2B. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 7–12). Державний торговельно-економічний університет.