Розробка інформаційної системи управління маркетинговою діяльністю
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
У випускному кваліфікаційному проекті проведено аналіз методологій
маркетингу в мережі Інтернет з метою визначення місця інформаційних
систем у маркетинговій діяльності підприємства. Теоретично обґрунтовано
необхідність використання web-сайту як потужного інструменту маркетингу
та здійснено огляд сучасних етапів його створення. Сайт став ключовим
фактором успіху у мережевій економіці, що дає змогу найбільш ефективно
розробляти та впроваджувати програми маркетингу. Здійснено вибір
програмного середовища та розробку інтернет-магазину як інформаційної
системи управління маркетинговою діяльністю.
Ключові слова: інформаційна система, маркетинг, мережа Інтернет,
web-сайт, інтернет-магазин.
Опис
ВИПУСКНИЙ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ