Diversification of international hotel/restaurant chain services

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

In this scientific article, we explore the critical components and strategies necessary for diversifying the services offered by international hotel and restaurant chains. By examining both traditional and modern approaches, the article provides insights into how these businesses can adapt to changing consumer preferences and enhance their competitive edge in the global market.

Опис

У цій науковій статті досліджуються ключові компоненти та стратегії, необхідні для диверсифікації послуг, що пропонуються міжнародними мережами готелів і ресторанів. Розглядаючи як традиційні, так і сучасні підходи, стаття надає уявлення про те, як ці бізнеси можуть адаптуватися до змін у поведінці споживачів та підвищити свою конкурентоспроможність на світовому ринку.

Ключові слова

Service diversification, International hotel chains, Restaurant chains, Consumer behavior, Market expansion, Competitive advantage, Innovation, Customer experience, Brand extension, Globalization, Диверсифікація послуг, Міжнародні мережі готелів, Мережі ресторанів, Поведінка споживачів, Розширення ринку, Конкурентна перевага, Інновації, Клієнтський досвід, Розширення бренду, Глобалізація

Бібліографічний опис

Taranenko, D. S. (2024). Diversification of international hotel/restaurant chain services. In A. A. Mazaraki (Ed.), Management & Administration global challenges for the development of the hotel and restaurant business: articles’s collection of master programs students. (p. 49–52). State University of Trade and Economics.

License

Doi

UDC

Orcid

Pages