Restaurant chain marketing strategies
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
In this scientific article, we explore the critical components and strategies necessary for creating effective marketing plans tailored to restaurant chains. By examining both traditional and digital approaches, the article provides insights into how businesses can adapt to changing consumer behaviors and stay competitive in the evolving marketplace.
Опис
У цій науковій статті досліджуєються ключові компоненти та стратегії, необхідні для створення ефективних маркетингових планів, орієнтованих на мережі ресторанів. Розглядаючи як традиційні, так і сучасні підходи, стаття надає уявлення про те, як такі бізнеси можуть адаптуватися до змін у поведінці споживачів і залишатися конкурентоспроможними на ринку, що постійно змінюється.
Ключові слова
Маркетинг мережі ресторанів, Маркетингова стратегія, Поведінка споживачів, Традиційний маркетинг, Цифровий маркетинг, Конкурентна перевага, Маркетингові інструменти, Залучення клієнтів, Брендове позиціонування, Аналіз ринку
Restaurant chain marketing, Marketing strategy, consumer behavior, Traditional marketing, Digital marketing, Competitive advantage, Marketing tools, Customer engagement, Brand positioning, Market analysis
Бібліографічний опис
Olshevska, M. Y. (2024). Restaurant chain marketing strategies. In A. A. Mazaraki (Ed.), Management & Administration global challenges for the development of the hotel and restaurant business: articles’s collection of master programs students. (p. 45–48). State University of Trade and Economics.