Franchising of an international hotel chain on the national market of hotel services
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
The article defines the essence and elements of franchising of an international hotel chain in the national market of hotel services. the article provides information on the importance of franchising and the essence of this system in the literature. also the main advantages of the existence of hotel franchising in the national market.
Опис
У статті визначено суть та елементи франчайзингу міжнародної готельної мережі на національному ринку готельних послуг. Наведено інформацію щодо значення франчайзингу та сутність цієї системи у літературі. А також основні переваги в існуванні франчайзінгу готелів на національному ринку.
Ключові слова
франчайзінг, переваги франчайзінгу, мережі готелів, фрвнчайзінг готелів в Україні
franchising, advantages of franchising, hotel chains, franchising of hotels in Ukraine
Бібліографічний опис
Marandy, O. I. (2024). Franchising of an international hotel chain on the national market of hotel services. In A. A. Mazaraki (Ed.), Management & Administration global challenges for the development of the hotel and restaurant business: articles’s collection of master programs students. (p. 35–40). State University of Trade and Economics.