Development strategy of a hotel enterprise in the conditions of war

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

The article discusses the peculiarities and key aspects of developing a hotel business development strategy during the war. The author emphasizes the importance of adapting business processes, introducing innovative technologies to ensure safety and efficient guest service. Special attention is paid to the adaptation of marketing strategies, development of programs to support and motivate staff. Specific strategies to increase the sustainability of the enterprise and prepare for crisis situations are proposed.

Опис

У статті розглядаються особливості та ключові аспекти розробки стратегії розвитку готельного бізнесу в умовах війни. Автор наголошує на важливості адаптації бізнес-процесів, впровадження інноваційних технологій для забезпечення безпеки та ефективного обслуговування гостей. Окрему увагу приділено адаптації маркетингових стратегій, розробці програм підтримки та мотивації персоналу. Запропоновано конкретні стратегії підвищення стійкості підприємства та підготовки до кризових ситуацій.

Ключові слова

Бібліографічний опис