Аналіз ефективності стратегій розробки та впровадження MVP у інтернет-просторі
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Ця стаття присвячена дослідженню ефективності стратегій розробки та впровадження мінімальної життєздатної продукції у контексті управління проєктами програмних продуктів для реалізації товарів у інтернет-просторі. Дослідження охоплює аналіз ринку інтернет-торгівлі, ідентифікацію ключових функцій та можливостей продукту, стратегії управління розробкою та впровадженням мінімально життєвого продукту, а також рекомендації для практичного застосування в управлінні проєктами програмних продуктів.
Опис
This article is devoted to considering the effectiveness of the strategy for developing and implementing a minimum finished product in contextual project management for selling goods on the Internet. An analysis of the online trading market, identification of key functions and capabilities of the product, strategies for managing the development and implementation of minimum valuable product, as well as recommendations for practical support in project management.