«Управління кроскультурними комунікаціями в банку»
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Анотація
кваліфікаційної роботи, виконаної на тему:
«Управління кроскультурними комунікаціями в банку»
(за матеріалами ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»,
Донецька обл., м.Дружківка)
Кваліфікаційна робота присвячена розробці теоретико-методичних засад
та практичних рекомендацій щодо управління кроскультурними комунікаціями в
банку. У теоретичній частині роботи розглянуто поняття та значення
кроскультурних комунікацій в управлінні персоналом, а також наведена
характеристика кроскультурних комунікацій в роботі персоналу банку.
В аналітичній частині дослідження виконано аналіз загальної
характеристики діяльності банку та системи роботи
з персоналом, діагностика комунікаційної взаємодії у банку та оціненно
результативність управління кроскультурними комунікаціями в банку.
За результатами проведеного аналізу в рекомендаційні частині роботи
розроблено стратегію розвитку кроскультуних комунікацій в банку та виконано
прогнозну оцінку ефективності функціонування банку за результатами розвитку
кроскультурних комунікацій в роботі персоналу.
Ключові слова: комунікації, види комунікацій, управління комунікаціями,
кроскультурніі комунікації.
Annotation
qualifying paper performed on the theme:
«Management of cross-cultural communications in the bank»
(based on materials LLC «TRANS AQUA», Kyiv)
(based on the materials of PJSC CB “PRIVATBANK”,
Donetsk region, Druzhkivka)
The qualifying paper is devoted to the development of theoretical and
methodological foundations and practical recommendations for managing crosscultural communications in a bank. The theoretical part of the work considers the
concept and significance of cross-cultural communications in personnel management,
as well as the characteristics of cross-cultural communications in the work of bank
personnel.
The analytical part of the study analyzes the general characteristics of the bank's
activities and the system of work with with the staff, diagnostics of communication
interaction in the bank, and assessment of the effectiveness of cross-cultural
communication management in the bank.
Based on the results of the analysis, the recommendation part of the paper
develops a strategy for the development of cross-cultural communications in the bank
and provides a forecast assessment of the bank's performance based on the results of
the development of cross-cultural communications in the work of the staff.
Keywords: communication, types of communication, communication
management, cross-cultural communication.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА