Маркетингові інструменти в електронній комерції
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Ніколаєв І. О. Маркетингові інструменти в електронній комерції. –
Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Трейд-маркетинг». – Державний торговельно-
економічній університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню маркетингових
інструментів електронної комерції на прикладі інтернет-магазину «NataNiko». У
роботі розглянуто теоретичні основи електронної комерції, визначено сутність та
значення маркетингових інструментів для успішного функціонування інтернетмагазинів.
На
основі
проведених
досліджень
розроблено
стратегію
вдосконалення
маркетингових
інструментів, включаючи впровадження Telegram-бота,
активізацію контекстної реклами та покращення SEO-стратегії.
Ключові слова: електронна комерція, маркетинг, інтернет-магазин,
маркетингові інструменти, стратегія, SWOT-аналіз.
Nikolaev I. O. Marketing Tools in E-commerce. – Manuscript.
Qualification work for the specialty 075 "Marketing," under the educational and
professional program "Trade Marketing." – State Trade and Economic University, Kyiv,
2024.
The qualification work is dedicated to the analysis and improvement of marketing
tools in e-commerce using the example of the online store "NataNiko." The study
examines the theoretical foundations of e-commerce, defining the essence and
significance of marketing tools for the successful operation of online stores. Based on the
conducted research, a strategy for enhancing marketing tools has been developed,
including the implementation of a Telegram bot, the activation of contextual advertising,
and the improvement of SEO strategies.
Keywords: e-commerce, marketing, online store, marketing tools, strategy,
SWOT analysis.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА