Стратегічне управління комунікаціями бренду
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Дмитренко К.М. Стратегічне управління комунікаціями бренду.–
Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075«Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельноекономічний
університет,
Київ,2024.
Кваліфікаційнуроботу
присвячено теоретико-методичним і практичним
аспектам стратегічного управління комунікаціями бренду. Розкрито сутність та
основні елементи стратегічних комунікацій, доведено доцільність їх
використання у формуванні сильного бренду. Проведено аналіз існуючої
комунікаційної стратегії компанії 1+1 media, визначено її сильні та слабкі
сторони. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії управління
комунікаціями бренду 1+1 media, що включають впровадження сучасних
методів та технологій для підвищення ефективності комунікаційної діяльності
компанії.
Ключові слова: стратегічне управління, комунікації бренду, брендменеджмент,
комунікаційна
стратегія,
медіакомпанія.
Dmytrenko K.M. Strategic managementofbrandcommunications.Manuscript.
Qualificationworkinthespecialty
075"Marketing",intheeducationalandprofessionalprogram"BrandManagement".–
StateUniversityofTradeandEconomics,Kyiv,2024.
ThegraduationthesisTheisdevotedtotheoreticalmethodicalandpracticalaspectsofstrategicmanagementofbrandcommunications.
Theessenceandmainelementsofstrategiccommunicationsarerevealed,
theexpediencyoftheiruseintheformationof
a
strongbrandisproven.
Ananalysisoftheexistingcommunicationstrategiesofthe
1+1
media
companywascarriedout,
anditsstrengthsandweaknessesweredetermined.
Recommendationshavebeendevelopedforimprovingthestrategyofmanagingcommunic
ationsofthe
1+1
media
brand,
whichincludetheimplementationofmodernmethodsandtechnologiestoimprovetheeffect
ivenessofthecompany'scommunicationactivities.
Keywords:
strategic management, brand communications,
brandmanagement,
communicationstrategy, media
company.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА