Маркетингова стратегія просування бренду
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Гарбаренко К. С. Маркетингова стратегія просування бренду. – Рукопис.
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»,
освітньою програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний
університет,
Київ,
2024.
Випускна
кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретикопрактичних
засад
формування
маркетингової
стратегії
просування
бренду.
В
роботі
було
проведено
аналіз
ефективності
просування
бренду
ТОВ
«ЛУКА
ГАЛАМАР»,
здійснено
організаційно-економічну характеристику підприємства і його
маркетингового середовища, також надано низку рекомендацій, щодо
удосконалення просування бренду. Сформовано маркетингову стратегію
просування і надано її оцінку.
Ключові слова: бренд, маркетингове середовище, стратегія, маркетинг,
просування, оцінювання.
Garbarenko K. S. Marketing strategy for brand promotion. – Manuscript.
Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational
program “Brand Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024.
The graduation qualification work is devoted to the study of the theoretical and
practical principles of forming a marketing strategy for brand promotion. The work
analyzed the effectiveness of brand promotion of LLC “LUKA GALAMAR”, carried out
an organizational and economic characteristic of the enterprise and its marketing
environment, and also provided a number of recommendations for improving brand
promotion. A marketing promotion strategy was formed and its assessment was provided.
Keywords: brand, marketing environment, strategy, marketing, promotion,
evaluation.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА