Клієнтоорієнтованість у розвитку бренду
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Гребенєва А.О. Клієнтоорієнтованість як основа розвитку
сучасного брендингу.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за
освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний
торговельноекономічній університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним
аспектам формування клієнтоорієнтованості бренду. Формування
клієнтоорієнтованої стратегії управління задля конкурентних переваг
компанії. Проаналізовано сервіси клієнтоорієнтовоності бренду «brabrabra»).
Розроблено клієнтоорієнтовану стратегію розвитку інтернет- магазину
«brabrabra».
Ключові слова: маркетинг, бренд, маркетингова діяльність,
клієнтоорієнтованість, стратегія.
Hrebenieva A.O. Customer orientation as the basis of the development
of modern branding.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Brand Management". - State University of Trade and
Economics, Kyiv, 2024.
The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of
the formation of customer orientation of the brand. Formation of a client-oriented
management strategy for the competitive advantages of the company. The clientoriented
services of the brand "brabrabra" were analyzed. A client-oriented
development strategy of the "brabrabra" has been developed.
Keywords: marketing, brand, marketing activity, customer orientation,
strategy.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА