Планування ідентичності бренду роздрібної торговельної мережі
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Левон А.А. Планування ідентичності бренду роздрібної торговельної
мережі. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньою
програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельно-економічний
університет, Київ, 2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів
планування ідентичності бренду. Надано характеристику маркетингового
середовища підприємства та проведено оцінку ідентичності бренду ПП
«ГОЛДЕН-ФАРМ». Розроблено шляхи вдосконалення планування ідентичності
бренду роздрібної торговельної мережі.
Ключові слова: бренд, брендинг, ідентичність бренду, стратегія
бренду, конкурентоспроможність, вдосконалення брендової стратегії.
Levon A. A. Planning the brand identity of a retail chain. – Manuscript.
Qualification work in specialty 075 "Marketing," educational and program
"Brand Management." – State University of Trade and Economic, Kyiv, 2024.
The qualification work is devoted to the study of theoretical aspects of brand
identity planning. The marketing environment of the enterprise is characterized and
the brand identity of PE “GOLDEN-FARM” is assessed. Ways of improving the
planning of the brand identity of a retail chain are developed.
Keywords: brand, branding, brand identity, brand strategy,
competitiveness, improvement of brand strategy.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА