Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Лучко А.П. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства.– Рукопис Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Бренд-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Rваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним та практичним засадам бренд-менеджменту в стратегічному розвитку підприємства. У роботі розроблено практичні рекомендації з оптимізації управління брендом, зокрема через удосконалення айдентики, посилення емоційної складової комунікації з клієнтами та інтеграцію сучасних технологій у процеси бренд-менеджменту. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Смарт Медікал Центрдля підвищення конкурентоспроможності та формування довгострокових відносин із клієнтами. Ключові слова: бренд-менеджмент, стратегічний розвиток, айдентика бренду, маркетинг, конкурентоспроможність, аналіз. Luchko A.P. BrandManagementintheStrategicDevelopmentofanEnterprise. QualificationPaperinthespecialty 075 «Marketing», educationalprogram «BrandManagement» – StateUniversityofTradeandEconomics, Kyiv, 2024. Thequalificationpaperisdedicatedtothetheoretical, methodological, andpracticalfoundationsofbrandmanagementinthestrategicdevelopmentofanenterprise. Theworkpresentspracticalrecommendationsforoptimizingbrandmanagement, includingtheimprovementidentity, enhancingtheemotionalcomponentofcommunicationwithcustomers, andintegratingmoderntechnologiesintobrandmanagementprocesses. Theresearchresultscanbeappliedby LLC «SmartMedicalCenter» toimprovecompetitivenessandestablishlong-termrelationshipswithcustomers. Keywords: brandmanagement, strategicdevelopment, brandidentity, marketing, competitiveness, analysis.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання