Розвиток бренда підприємства торгівлі інструментами інтернетмаркетингу
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розвиток бренда підприємства торгівлі інструментами інтернетмаркетингу
(за
матеріалами
ТОВ
«ЮНІТ
БІ»).
Кваліфікаційна
робота присвячена теоретичним і практичним засадам
розвитку бренда підприємства торгівлі інструментами інтернет-маркетингу. В
аналітичній частині проведено аналіз маркетингового середовища
підприємства ТОВ «ЮНІТ БІ», досліджено інструменти розвитку його бренда.
Сформовано напрями розвитку бренда інструментами інтернет-маркетингу.
Наостанок підсумовано всі рекомендації і заплановано, що для реалізації
заходів буде залучено маркетингову агенцію та веб-студію. Очікуваний ефект
від проведення заходів полягає в збільшенні обсягів продаж товарів,
підвищенні впізнаваності компанії, збільшенні лояльності та задоволеності
існуючих клієнтів.
Ключові слова: бренд, маркетингове середовище, інтернет-
маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу.
Brand development of a company trading in Internet marketing tools
(based on materials from UNIT BI LLC).
The qualification work is devoted to the theoretical and practical principles of
brand development of a trading enterprise using Internet marketing tools. In the
analytical part, an analysis of the marketing environment of the enterprise LLC
"UNIT BI" was conducted, tools for developing its brand were studied. Directions
for brand development using Internet marketing tools were formed. Finally, all
recommendations were summarized and it was planned that a marketing agency and
a web studio would be involved in the implementation of the events. The expected
effect of the events is to increase sales volumes, increase the company's recognition,
increase loyalty and satisfaction of existing customers.
Keywords: brand, marketing environment, internet marketing, internet
marketing tools.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА