Клієнтоорієнтовані технології в бренд-менеджменті

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Берегова Д.С. Клієнтоорієнтовані технології в бренд-менеджменті. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньої програми «бренд-менеджмент» - Державно торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам клієнтоорієнтованості як ключового елемента брендменеджменту. Розроблено напрямки вдосконалення клієнтоорієнтованості в системі бренд-менеджменту ТОВ «Альфа-забава», зокрема рекомендації щодо оптимізації взаємодії з клієнтами, інтеграції сучасних технологій і підвищення ефективності бізнес-процесів. Ключові слова: клієнтоорієнтованість, бренд-менеджмент, клієнтський досвід, лояльність, бізнес-процеси, конкурентні переваги. Berehova D.S. Client-Oriented Technologies in Brand Management – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing", educational program "Brand Management" – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The thesis is devoted to the theoretical, methodological, and practical foundations of client orientation as a key element of brand management. Directions for enhancing client orientation within the brand management system of LLC "Alpha-Zabava" have been developed, including recommendations for optimizing customer interaction, integrating modern technologies, and improving the efficiency of business processes. Keywords: client orientation, brand management, customer experience, loyalty, business processes, competitive advantages.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання