Маркетинговий інструментарій розвитку бренду
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Масло І. Є. Маркетинговий інструментарій створення та розвитку
бренду. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-
професійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельноекономічній
університет,
Київ,
2024.
Дослідження присвячене комплексному аналізу теоретичних основ та
практичного застосування маркетингових інструментів у процесі формування
та розвитку сильних брендів. У роботі детально розглянуто сутність,
структуру та функції маркетингового інструментарію, обґрунтовано його
важливу роль у стратегічному управлінні брендом.
Ключові слова: маркетинг, маркетинговий інструмент, бренд,
маркетингова діяльність, створення та розвиток бренду.
Maslo I. E. Marketing tools for brand creation and development. –
Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Brand Management". – State University of Trade and
Economics, Kyiv, 2024.
The study is devoted to a comprehensive analysis of the theoretical
foundations and practical application of marketing tools in the process of forming
and developing strong brands. The paper provides a detailed examination of the
essence, structure, and functions of the marketing toolkit, and substantiates its
important role in strategic brand management.
Keywords: marketing, marketing tool, brand, marketing activity, brand
creation and development.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА