КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ У БРЕНДИНГУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ДРОТОВОГО ЕЛЕКТРОЗВ’ЯЗКУ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Олабин Я. О. Клієнтоорієнтованість у брендингу підприємства сфери
дротового електрозв'язку. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною
програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний
університет,
Київ,2024.
Кваліфікаційну
роботуприсвячено
вдосконаленню
клієнтоорієнтованості
у
брендингу
дротових
телекомунікацій.
Розкрито
сутність
клієнтоорієнтованості
та
її
значення
для
конкурентних
переваг.
Досліджено
стратегію
ТОВ
«ФРІНЕТ»
та
запропоновано
рекомендації
для
покращення
взаємодії з
клієнтами.
Ключові
слова:
клієнтоорієнтованість,
брендинг,
маркетингова
стратегія,
взаємодія
з
клієнтами,
електрозв'язок.
Olabyn Y.O. Customer orientation in branding of a wired
telecommunications company. – Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and
professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics,
Kyiv, 2024.
The thesis focuses on improving customer orientation in branding for wired
telecommunications. It reveals the essence of customer orientation and its role in
competitive advantage. The strategy of LLC "FRINET" is analyzed with
recommendations for enhancing customer interaction.
Keywords: customer orientation, branding, marketing strategy, customer
interaction,
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА