БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Ратинський Л. С. Бренд-менеджмент підприємства торгівлі. – Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна
програма «Бренд-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет,
Київ, 2024.
Кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методичним і практичним
аспектам бренд-менеджменту підприємств торгівлі. У роботі розглянуто сутність,
роль і значення бренд-менеджменту, проаналізовано основні підходи. На прикладі
бренду Dnipro-M здійснено аналіз ринкового середовища, оцінено фінансові
показники та ефективність існуючих інструментів. Розроблено практичні
рекомендації, зокрема вдосконалення унікальної ціннісної пропозиції (USP),
розширення позиціонування у преміум-сегменті
Ключові слова: бренд-менеджмент, позиціонування бренду, емоційний
брендинг, цифрові комунікації, унікальна ціннісна пропозиція (USP).
Ratynskyi L. S.Brand management of the trade enterprise. - Manuscript.
Qualification work in specialty 075 "Marketing", educational and professional
program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024.
The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical
aspects of brand management of trade enterprises. The work considers the essence, role and
significance of brand management, and analyzes the main approaches. Using the example of
the Dnipro-M brand, an analysis of the market environment was carried out, financial
indicators and the effectiveness of existing tools were assessed. Practical recommendations
were developed, in particular, improving the unique value proposition (USP), expanding
positioning in the premium segment. Keywords: brand management, brand positioning,
emotional branding, digital communications, unique value proposition (USP).
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА