Клієнтоорієнтований підхід у стратегічному розвитку бренду
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Робота І.Є. Клієнтоорієнтований підхід у стратегічному розвитку
бренду. – Рукопис.
Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг»,
освітня програма «Бренд-менеджмент». – Державний торгівельноекономічний
університет,
Київ,
2024.
Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і
практичним засадам розвитку клієнтоорієнтованого підходу в сучасному
брендингу. У роботі розкрито сутність клієнтоорієнтованості та її значення
для побудови успішного бренду в умовах конкурентного ринку. Досліджено
вплив клієнтоорієнтованих стратегій на лояльність споживачів та розроблено
рекомендації щодо інтеграції клієнтоорієнтованості в систему брендингу
підприємства. На прикладі ПРаТ «Полтавський ГЗК» запропоновано
практичні заходи з підвищення рівня клієнтоорієнтованості та її впливу на
впізнаваність бренду.
Ключові слова: брендинг, клієнтоорієнтованість, лояльність клієнтів,
маркетингові стратегії, конкурентні переваги.
Robota I.Ye Customer-oriented approach in the strategic development
of a brand. – Manuscript.
Graduate qualification work in specialty 075 "Marketing," educational
program "Brand Management." – State University of Trade and Economics, Kyiv,
2024.
This graduate qualification work is devoted to the theoretical,
methodological, and practical foundations of developing a customer-oriented
approach in modern branding. The paper reveals the essence of customer
orientation and its importance for building a successful brand in a competitive
market environment. It investigates the impact of customer-oriented strategies on
consumer loyalty and provides recommendations for integrating customer
orientation into a company's branding system. Using the example of PrJSC
"Poltava Mining and Processing Plant" practical measures are proposed to increase
the level of customer orientation and its influence on brand recognition.
Keywords: branding, customer orientation, customer loyalty, marketing
strategies, competitive advantages.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА