Управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Гонтарь М. С. Управління рекламною діяльністю у мережі Інтернет –
Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-
професійною програмою «Цифровий маркетинг». – Державний торговельноекономічний
університет,
Київ,
2024.
Кваліфікаційна
робота присвячена дослідженню управління рекламною
діяльністю у мережі Інтернет на прикладі компанії BC KAVA. У роботі розглянуто
основи Інтернет-реклами, зокрема її формати, інструменти, інновації та сучасні
тенденції. Проведено аналіз діяльності компанії, цільової аудиторії, а також її
поточного використання цифрових маркетингових інструментів. На основі
отриманих результатів запропоновано рекомендації щодо оптимізації рекламної
стратегії компанії з використанням сучасних підходів, таких як таргетована
реклама, ремаркетинг та інші цифрові інструменти. Робота має прикладний
характер і спрямована на підвищення ефективності рекламних кампаній у сфері
кавової індустрії.
Ключові слова: Інтернет-реклама, цифровий маркетинг, таргетована
реклама, рекламна стратегія, BC KAVA, Google Ads, Instagram, Facebook.
Hontar M. S. Analysis of the company's website for compliance with search
engine requirements. – Manuscript.
The graduation project for specialty 075 «Marketing», education program «Digital
Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024.
The qualification paper is devoted to the study of Internet advertising management
based on the example of BC KAVA. The research examines the basics of online
advertising, including its formats, tools, innovations, and current trends. The company's
activities, target audience, and current use of digital marketing tools are analyzed. Based
on the results, recommendations for optimizing the company’s advertising strategy using
modern approaches such as targeted advertising, remarketing, and other digital tools are
provided. The work is of practical nature and aims to improve the efficiency of advertising
campaigns in the coffee industry.
Keywords: online advertising, digital marketing, targeted advertising,
advertising strategy, BC KAVA, Instagram, Facebook
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА